• Tavapuhastusse kuuluv
  • Broneeringud
  • Kindlustused
  • Moppi’st
  • Puhastusteenused
Kas said vastuse küsimusele?
  • Moppi tavakoristus ei sisalda järgmisi eraldi tellitavaid lisateenuseid:
  • * Raskete objektide (mööbel, kodutehnika jne) liigutamine ja tõstmine.

    * Raskesti ligipääsetavate kohtade puhastamine kõrgemal kui 180cm
    (eraldi tellitav lisateenus).

    * Akende pesu (eraldi tellitav lisateenus).

    * Vaipade pesemine, tuulutamine ja/või kloppimine (eraldi tellitav lisateenus) .

    * Raskesti eemaldatavate plekkide puhastus (eraldi tellitav lisateenus).

    *Lagede ja muude raskesti ligipääsetavate pindade tolmupühkimine ja
    puhastamine (eraldi tellitav lisateenus).

    * Riiulite ja kappide sisepindade tolmupühkimine ja puhastus (eraldi tellitav
    lisateenus).

  • Lisateenusena pakume järgmisi koristusteenuseid:
  • * Pesu pesemine ja kuivatamine (60min)

    * Külmkapi pesemine seest (30min)

    * Ahju pesemine seest (30min)

    * Siseseinte puhastus ja pesu (30min)

    * Akende pesu seestpoolt (60min)

    * Sauna pesemine (60 min)

    * Kolimisjärgne koristus (60min)

  • 1. Vannituba:
  • * Valamu, dushi, vanni ja tualettpoti puhastamine.

    * Kõikide kuni 180cm kõrgusel olevate tasapindade puhastamine.

    * Põranda ja vaipade puhastamine tolmuimejaga.

    * Põrandate märgpuhastus.

    * Klaaspindade ja peeglite puhastus.

    * Prügikasti tühjendamine ja puhastamine.

     

  • 2. Köök:
  • * Valamu puhastamine ja nõudepesumasinna täitmine ja tühjendamine.

    * Külmkapi, mikrouuni, pesumasina ja muude köögimasinate välispindade
    puhastamine.

    * Kõikide kuni 180cm kõrgusel olevate tasapindade puhastamine.

    * Põranda ja vaipade puhastamine tolmuimejaga.

    * Põrandate märgpuhastus.

    * Klaaspindade ja peeglite puhastus.

    * Prügikasti tühjendamine ja puhastamine.

  • Soovin muuta või tühistada oma tellimuse. On see võimalik?
  • Loomulikult. Kui muudad või tühistad oma tellimuse vähemalt 24 tundi enne teenust, siis toimub see ilma lisatasuta. Juhul kui see toimub 24h sees enne teenuse osutamist, siis tuleb maksta 25 € ehk esmakordse puhastusteenuse tunnihind kulude katteks.

  • Kas minu andmed ja raha on turvatud?
  • Jah. Meie tellimus- ja maksesüsteemid on kaasaegsed ja turvalised. Meie ei müü ega jaga klientide kogutud andmeid kolmandatele osapooltele.

  • Kuidas tellimus kinnitatakse?
  • Emailiga. Saadame tellimuse kinnituse registreeritud emailile vahetult peale tellimust. Eraldi meeldetuletuse tellitud puhastusteenuse kohta saadame 24h enne puhastust.

  • Millele põhineb teie hinnang puhastusteenusele kuluvale ajale?
  • Valdkonna üldistele tavadele ja meie praktikas kogutud andmetele. Ajahinnang on koostatud sel põhjal, kuidas teame suutvat oma kliendile pakkuda maksimaalset tulemust. Seepärast suudame oma klientidele pakkuda 100% rahulolugarantiid.

  • Kas puhastusteenuse hind kalkuleeritakse ruutmeetrite põhjal?
  • Ei, vaid tubade arvu järgi. See on selgem ja õiglasem lähenemine nii kliendile kui meile.

  • Kas hindades on varjatud lisakulusid?
  • Ei. Maksad selle eest, mida tellid. Kui puhastus võtab vähem aega kui tellitud, maksame tagasi summa mis ajaliselt üle jäi. Kui mingil põhjusel läheb puhastuse peale rohkem aega, peab selle klient enne aktsepteerima.

  • Kõlab hästi, kas vajadusel saab täpsustada, millel põhineb arvutatud puhastusteenuse aeg?
  • Loomulikult. Meie klienditeenindus aitab kõikides hinna küsimustes argipäeviti kl  09-17. Lisaks saab kiirelt vastuse emailil klienditeenindus@moppi.ee või telefonil 535 696 55.

  • Mis juhtub, kui puhastusele kuluv aeg on väiksem esialgu lubatust?
  • Juhul, kui puhastusele kuluv aeg on väiksem kui broneerimissüsteemis, siis maksame tagasi ülejäänud summa. Ehk klient maksab selle eest, millal tegelikult tööd tehti.

  • Mis tähendab 100% rahulolugarantii?
  • See tähendab, et kui klient ei ole rahul meie puhastusega, siis puudujäägid likvideerima tasuta. Kindlasti tee reklamatsioon 24h jooksul esialgsest puhastusest.

  • Kas tõesti on teie iga puhastuskord kindlustatud 1M euroni?
  • Jah. Meil on kindlustus, mis katab kuni 1M euro ulatuses meie süül juhtunud õnnetused, mis tekitasime oma teenust osutades.Kui on tekitatud kahju, siis palume viivitamatult võtta ühendust meie klienditeenindusega, kuid kindlasti hiljemalt 24h jooksul. Juhime tähelepanu, et valdkonna üldiste tõekspidamiste kohaselt kindlustus ei kata isiklike esemete kadumist. Seetõttu soovitame oma klientidel puhastusteenuse ajaks väärtuslikud esemed panna turvalisse asukohta.

  • Kas on veel midagi, mida peaksin teadma?
  • Ei. Teretulemast Moppi.ee kasutajaks. Loodame, et sulle meeldib. Kui sul tekib küsimusi, millele siit ei leia vastuseid, siis palun pöördu meie klienditeeninduse poole. Saagu puhtus!

  • Kas soovite tagasisidet?
  • Jah! Oleme siiralt huvitunud meie klientide arvamusest. Selle jaoks on tagasisidesüsteem, mille abil hindame oma tegevust iga nädal.

  • Millal Moppi on avatud?
  • Peaaegu alati. Meie klienditeenindus on avatud argipäeviti kl 09:00-17:00. Puhastusteenuste ajad vahelduvad vastavalt teenindajate graafikule. Kuna mõned kliendid soovivad ka hilisõhtutel või öistel aegadel puhastusteenust, siis Moppi ei maga kunagi.

  • Kas kõik puhastusteenindajad räägivad eesti keelt?
  • Ei. Meie puhastusteenindajate hulgas on inimesi, kelle emakeel ei ole eesti keel. See aga ei tähenda, et nad ei oleks sama tublid ja usaldusväärsed kui teised. Keelevalik on saadaval meie tellimuse valikus. Me ei soovi ega kavatse kedagi diskrimineerida, kui ta ei valda perfektselt eesti keelt. Meie soov on aidata leida hea töökoht ka neil, kelle emakeel ei ole eesti keel. Loomulikult me eeldame, et meie puhastusteenindajad suudavad kliendiga suhelda, kliendile sobivas keeles. Peame tähtsamaks sujuvat kliendikogemust, mis on meie lubadus.

  • Kas Moppi pakub kolimis- ja remondijärgset puhastusteenust?
  • Jah! Tellimisprotsessis palume ära märkida kui on soov kolimis- või remondijärgseks puhastusteenuseks, see aitab meie puhastusteenindajatel varustada õigete vahenditega.

  • Kas ma võin anda puhastajale võtme?
  • Igal puhastajal on kaasas võtme üleandmis-vastuvõtu akt, mida täites võtme üleandmine muutub ametlikuks, seda probleemide vältimiseks. Kas anda võtit jääb alati kliendi ja puhastusteenindaja vaheliseks.

  • Kui puhastusspetsialist ei ilmu kohale?
  • Sellised juhtumid on harvad ja üldjuhul on siis tegemist kriisi olukorraga, kas haigusega või õnnetusega. Kui aga nii juhtub, siis palume viivitamatult kontakteeruda meie klienditeenindusega. Me lahendame olukorra ja hüvitame selle kas uue puhastusteenuse või maksame raha tagasi.

  • Puhastusspetsialist hilineb, mida ma teen?
  • Me teavitame sind eelnevalt, kui meie puhastusspetsialist peaks hilinema ja üheskoos leiame sobivaima lahenduse sulle. Hilinemine ei mõjuta puhastusteenuse kestvust.Me palume sõbralikult, et annaksite meie puhastusspetsialistile ooteaega kuni 30 minutit, kui ta peaks hilinema. Hilinemised ei ole aktsepteeritavad, kuid mõnikord liiklusummikud, õnnetused või muud ootamatused võivad raskendada meie puhastusspetsialisti saabumist.Sama 30 minutit ooteaega kehtib ka teisele poolele, ehk kui sind peaksid üllatama ootamatused, siis meie puhastusspetsialist ootab sind 30 minutit.

  • Kas on takistuseks, kui olen koristuse ajal kodus?
  • Kindlasti ei ole. See on sinu kodu ja me korraldame oma koristuse nii, et saad seal rahulikult teha muid asju.

  • Kas on takistuseks, kui mind ei ole koristuse ajal kodus?
  • Kindlasti ei ole. Piisab, kui meie puhastusspetsialist saab sissepääasu sinu koju. Võite kokkuleppida võtmete üleandmisest või uksekoodist, kas telefonitsi või meie broneerimissüsteemis oleva lisainfo kaudu.Kui sa ei soovi, et mõnda eset, kohta või ruumi puhastatakse, siis palun teavita meid sellest läbi lisainfo meie broneerimissüsteemis või puhastusspetsialisti koha peal või temale helistades.